Příběh Beko


Celosvětově úspěšná značka… Na počátku 90. let jsme vstoupili na trh s jediným cílem na mysli: Poskytnou inteligentní řešení, která zlepší každodenní život našich zákazníků. Abychom jsme se mohli stát celosvětovou značkou, naslouchali jsme milionům spotřebitelů ve více než 100 zemích světa a rozvíjeli jsme inteligentní řešení tak, aby vyhovovaly potřebám lidí různých kultur a různých způsobů života. Inteligenci jsme používali nejen při výrobě našich produktů, ale také na všech kontaktních místech s našimi zákazníky, od nabídky až po zabalení. Existují totiž miliony domácností, které používají produkty Beko.

Věříme v pokrok a dáváme prostor novým nápadům. Nikdy nepřestaneme přemýšlet o inovacích a o způsobu řešení problémů našich zákazníků.

Na celé této cestě je barva Beka vždy modrá - je to barva důvěry. Nyní Beko dělá další krok do budoucnosti s vylepšením vizuálního jazyka, který spojuje rozsáhlý sortiment produktů Beko s tradičními standardy domácího pohodlí. Tento vizuální jazyk je založen na šesti tónech modré a odráží tak dynamického ducha Beko stejně jako jeho závazek k inteligentním řešením.

Odstíny modré jsou tak pro nás úžasným prvkem, protože představují standardy a hodnoty, které nám umožňují šířit stejnou zprávu všem spotřebitelům po celém světě.

“Objevujeme nová řešení pro zlepšení každodenního života.“