Podpora
Nejčastější dotazy a odpovědi
Kde lze objednat náhradní díly v rámci ČR a v rámci SR?
Náhradní díly lze objednat na internetové adrese www.beko-dily.cz.
Kam se obrátit pro pozáruční servis?
Kontakt na nejbližší autorizovaný servis Beko k místu Vašeho bydliště Vám sdělíme na naší zákaznické lince nebo prostřednictvím e-mailu na beko@beko.cz.
Jaký je rozdíl mezi 5letou zárukou od Beko a od pojišťovny?
Beko 5 let záruka (obdržíte certifikát Beko 5 let záruky) je poskytována přímo námi, výrobcem, a reklamace se hlásí klasicky na naší zákaznické lince. Pokud máte ale přikoupenou "záruku" u prodejce formou pojištění (máte podepsanou smlouvu s pojišťovnou), je potřeba reklamace v této "záruce" hlásit přímo prodejci či konkrétní pojišťovně, která zajistí opravu. Kontaktní údaje budou nejspíše uvedeny na Vaší pojistné smlouvě.
S jakým produktem potřebujete poradit?
Servisní návody a náhradní díly
Podrobné informace o servisních návodech a náhradních dílech Beko.