Oblíbené 0 Porovnání 0

Oprava spotřebiče Beko

Pokud váš spotřebič Beko nefunguje tak, jak má, je tu připravený náš servisní tým včetně vlastních servisních techniků Beko. Závadu stačí nahlásit našemu zákaznickému centru nebo přes online formulář a servisní technik už s vámi domluví termín opravy tak, aby byl váš spotřebič Beko zase brzy v pořádku.

Plné znění záručních podmínek si můžete přečíst zde.

 

vlastni servsisni technici

Vlastní servisní technici

Rozsáhlá servisní síť po celé ČR

Rozsáhlá servisní síť po celé ČR

Zarucni i pozarucni servis

Záruční i pozáruční servis

 

 

Co je k objednání opravy spotřebiče potřeba?

Pro objednání záruční opravy spotřebiče mějte při ruce prodejní doklad a výrobní číslo. Pokud se jedná o záruční opravu v rámci akce 5 let záruky, připravte si i certifikát. V případě pozáruční opravy postačí model spotřebiče a výrobní číslo. Návod, kde se model spotřebiče a výrobní číslo nachází, najdete zde.

Nejčastější dotazy a odpovědi

Kde mohu koupit náhradní díly na můj spotřebič?

V ČR lze náhradní díly objedat na internetové adrese www.beko-dily.cz, na Slovensku je lze objednat prostřednictvím e-mailu zakaznickecentrumsk@bekosa.cz

Byla pro Vás tato odpověď užitečná?

Mám neopravitelný spotřebič v prodloužené záruce, jak mám postupovat?

Pokud máte prodlouženou záruku od výrobce (vlastníte Beko certifikát 5 let záruky) a uplynou 2 roky od zakoupení spotřebiče, provedeme výměnu spotřebiče přímo my, nikoliv prodejce. Stačí zaslat kopii montážního listu od technika s vyjádřením či souhlasem o výměně a kopii prodejního dokladu na e-mail reklamace@bekosa.cz a výměnu s Vámi vyřešíme.

Byla pro Vás tato odpověď užitečná?

Jaká lhůta na opravu je v prodloužené záruce?

V prodloužené záruce se snažíme opravy provádět v co nejkratším možném termínu, stejně jako u dvouleté záruky. Konkrétní maximální lhůta na opravu ale dána není.

Byla pro Vás tato odpověď užitečná?

S jakým produktem potřebujete poradit?